آرشآرش، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 4 روز سن داره

روزشمار زندگی آرش جون

روز تولد آرش

1391/10/10 5:39
نویسنده : مامان مصی
322 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم امروز روز تولدته 91/10/10، الان ساعت 5:45 صبحه و شما دو سال پیش  در چبنین روزی تا 2 ساعت دیگه بدنیا میایی، 

عشقم دو سال پیش تو یه همچین شب زمستونی مامانی و بابایی تا صبح بیدار موندن و لحظه شماری میکردن برای دیدنت ، عمرم زندگیمون با تو یه رنگ و بوی دیگه گرفته ، شاید اگه اغراق نباشه بیشتر وقت مامانی رو در روز به خودت اختصاص دادی، ولی خدا رو شاکریم که تو هستی تا ما هم عشقمون رو با تو قسمت کنیم،

عزیزم تولدت مبارک

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

اینم شعری که عشقشم تو روز تولدت برات مینویسم، مامانی عاشق خوانندش هست، خواننده این آهنگ مرحوم محمد نوری هستش که چند سالی هست به رحمت خدا رفته

چو گلها سراپا نشاط و شوری تولّدت مبارک تولّدت مبارک

بهار امیدی همه سروری تولّدت مبارک تولّت مبارک

گل من ! چشمِ دلم از تو روشن شکفتی زیباتر از گل به گلشن

نشستی چون لاله در باغ هستی تویی تو بهانه یِ هستیِِ من

دور از هر بلایِ خزانی بمانی با شور و نشاطِ جوانی بمانی

گل باشی که در جمعِ یاران نشینی در عالم به جز روی شادی نبینی

چو گلها سراپا نشاط و شوری تولّدت مبارک تولّدت مبارک

بهار امیدی همه سروری تولّدت مبارک تولّت مبارک

گل من ! چشم دلم از تو روشن شکفتی زیباتر از گل به گلشن

نشستی چون لاله در باغ هستی تویی تو بهانه ی هستیِ من

دور از هر بلایِ خزانی بمانی با شور و نشاطِ جوانی بمانی

گل باشی که در جمع یاران نشینی در عالم به جز روی شادی نبینی

 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

امیر مهدی و عمی
10 دی 91 12:37
سلام مامانی تولد گل پسرتون مبارک خیلی خوشحالم که تولد عشق ما هم با تولد پسر شما در یک روزه دوستون دار باز هم به خاطر این روز بزرگ هزاران شادباش
مامان ایلیا
10 دی 91 16:35
تولدت مبارک عزیزم ایشاله که 120 ساله بشی عزیزم
مامان کیارش
20 دی 91 16:02
تولدت مبارک گلم. ایشالا صد ساله شی.