آرشآرش، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 7 روز سن داره

روزشمار زندگی آرش جون

نوزده ماهگی آرشی

1391/5/15 2:25
نویسنده : مامان مصی
235 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز مامان از وقتی که شروع کردی به حرف زدن خیلی شیرین تر از قبل شدی، وقتی کلمه جدید میگی من و بابایی از ذوقمون همش میخواهیم تکرار کنی تو شیطون هم میدونی وقتی جلوی یکی میگیم بگو اصلا حرف نمی زنی ، ما رو ضایع میکنی

عزیزم یاد گرفتی بهت میگیم آرش شیطون و خودت میگی بلا

بابایی میگه آرش من تو میگی خوجله

میگیم آرش تو میگی قاسم آبادی

برات شعر میخونم ، میگم سلام سلام کی ماه کی ستاره، میگی من من ، کی تو دستاش گل دوستی داره، میگی من من ، سلام به هر کی دستشو، با ذوق میگی بالا بعد دستات رو میاری بالا و میخندی

شعر آقا پلیسه رو هم یاد گرفتی، شبا که ما میخوابیم آقا پلیسه بیداره ما خواب خوش میبینیم اون دنباله شکاره،... ما پلیس و دوسا داریم بهش اِترام بعدم دستتو میزاری کنار گوشت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)