آرشآرش، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 13 روز سن داره

روزشمار زندگی آرش جون

یه اتفاق بد

1389/2/6 12:14
نویسنده : مامان مصی
193 بازدید
اشتراک گذاری

چند روز بعد از سونوگرافی اون دکتر ناشی افتادم به لکه بینی ، ساعت 2 نیمه شب بود که از خواب بیدار شدم داشتم از کمردرد می مردم بعد دیدم افتادم به خونریزی شدید تا صبح اینقدر گریه کردم که چشمام درد گرفته بود، صبح زنگ زدم به دکترم تو تهران گفت که احتمالا بچه ات سقط شده برو بیمارستان که این خونریزی خودت رو اذیت نکنه ، منم که قبلا یه تجربه بد این مدلی داشتم نرفتم بیمارستان و فقط استراحت کردم تا بعداز ظهر که زنگ زدم به دکترم تو مشهد که گفت بیا مطب سونوت کنم ، رفتم مطب و وقتی سونو کرد قلب تو نی نی نازم داشت میزد ، شنیدن این صدا لذت بخش ترین اتفاقی بود که تو اون روز سخت بر من گذشته بود و گفت که این خونریزی مربوط به جفته و خدا رو شکر نی نیت سالمه ،

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)