آرشآرش، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه سن داره

روزشمار زندگی آرش جون

سی و سه ماهگی آرش جون

1392/7/19 22:49
نویسنده : مامان مصی
819 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب میخواستیم بخوابیم به شما گفتم که میخوای بری تو تختت بخوابی تو هم استقبال کردی و رفتی تو تختت خوابیدی

مامانی چند روزه که همش میگی ماشین بزرگ میخوام منم بهت گفتم اگه 5 شب تو تخت خودت بخوابی بابا امیر برات ماشین بزرگ میخره , ظهر رفتی تو تختت خوابیدی و بعد بیدار شدی تا دیدی بابا امیر نیست گفتی بابایی رفته ماشین بزرگ بخره, گفتم نه 5 شب بخواب بعد

حالا منتظر خرید ماشین هستیخیال باطل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان نقطه
19 مهر 92 23:10
آخییییی عزیز دلم
مرد شده دیگههههه ماشالا
آفرین به پسری که تنها می خوابه
فکر کنم تا آخر هفته ماشین رو برده


آره مهرنوش جون ماشین رو برد هههههه
مامان آیهان
1 دی 92 12:50
سلام آرش جون وبلاگ قشنگی داری .تولدتم که نزدیکه.
مامان آینده
10 دی 92 17:15
ماشین مبارکت باشه آرش جان. تولدتم مبارک. مامان اینده