آرشآرش، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه سن داره

روزشمار زندگی آرش جون

اولین عکس از نی نیمون

1389/3/19 21:14
نویسنده : مامان مصی
566 بازدید
اشتراک گذاری

دکتر گفت دو هفته بعد دوباره برم برای سونوگرافی و تو این دو هفته استراحت مطلق مطلق ، بیچاره بابایی خیلی اذیت شد ، آخه ما تو مشهد کسی رو نداشتیم و همه مسئولیت های مامانی به دوش بابایی افتاده بود ، صبح برام صبحانه حاضر میکرد میرفت کارخونه و وقتی بر میگشت ناهار میخرید و میاورد ،

دو هفته به سختی گذشت و ما رفتیم دکتر ، وقتی نوبت من شد و رفتم سونو دکتر گفت ظاهرا برای جنینتون مشکلی پیش اومد ، نمی تونست ببینتت، گفت که مثانه رو خالی کنم و دوباره برم سونو ، نمی دونی دوباره چه استرسی به من و بابایی وارد شد ، دوباره که رفتم گفت که همه چی خوبه و اولین عکس از شما رو بهمون داد ، و بازم صدای قلب نازنینت رو شنیدم که کلی برامون قوت قلب بود و همه سختی ها یادمون میرفت

وقتی اومدم و بابایی عکس نی نی مون رو دید رفتیم و اولین لباس بارداریم رو خریدیم

 

اولین تصویر سونوگرافی نی نیمون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

bahare
19 خرداد 92 15:22
meimoon harchi zesht tare bazish bishtare