آرشآرش، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 10 روز سن داره

روزشمار زندگی آرش جون

شمارش معکوس روزهای مانده به تولد

1389/10/8 15:10
نویسنده : مامان مصی
310 بازدید
اشتراک گذاری

آرشم دیگه دارم به روزهای آخر بارداری نزدیک میشم و چیزی نمونده که تو رو در آغوش بگیرم

امروز چهارشنبه هشتم دی ماه هزار و سیصد و هشتاد و نه  هستش و فقط فقط دو روز مونده که روی ماهتو ببنیم

دلم داره برای دیدنت پر میکشه نمی دونم چطوری احساسم رو بیان کنم ولی عاشقانه منتظر لحظه دیدارمون هستم میدونم شما اون لحظه رو هیچ وقت بیاد نمی یاری و من هم هیچ وقت از یادم نمی ره

نی نی من یعنی تو شبیه کی هستی ؟ امیدوارم که سالم و سلامت باشی عزیزم

بابا امیر امشب ساعت 11:30 میاد تهران تا برای زایمان در کنار ما باشه ، خیلی نگران بودیم که نکنه شما زودتر دنیا بیایی و بابایی تهران نباشه ، خدا رو شکر این اتفاق نیوفتاد

عزیزم مامانی و بابایی دوست دارن خیلی زیاد

عزیزم امشب پنج شنبه شبه آخرین شبی که تو دل مامانی جا خوش کردی ، فردا صبح زود پیش ما هستی ، عزیزم نمی دونی چه حس غریبی دارم

از اینکه دیگه قرار نیست تو دلم تکون بخوری ناراحتم

از اینکه نمی دونم دنیا بیایی چطوری میخوای شیر بخوری

از اینکه شیر دارم که بهت بدم یا نه

از اینکه اولین لحظه دیدارمون چطوری ؟؟ من درد دارم و تو گریانی ، نمی دونم چرا گریه خواهی کرد هیچ کس نمی دونه ولی امیدوارم که اذیت نشی عزیزم

عزیزم امشب مامانی و بابایی تا صبح نخوابیدن کلی با هم حرف زدیم خاله لیلا و عمو محسن هم اومده بودن پیش ما که دور هم شب رو بگذرونیم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)