آرشآرش، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 6 روز سن داره

روزشمار زندگی آرش جون

نظرات (8)

مامان نقطه
15 اسفند 91 3:39
ای جان ای جان ای جان چقدر ماشالا خوش تیپ و نازی تو آخه پسر. هزار ماشالا خاله مصی باورم نمیشه این بچه های ما هستن که ماشالا اینقدر بزرگ شدن
مریم(مامان دینا)
15 اسفند 91 9:55
خاله عکسات ماه شده همشون قشنگ شده
سحر و بهار کوچولو
15 اسفند 91 10:29
الهی من فدات شم عزیم که اینقدر تو مرد شدی عزیز دلم دلم برااااااااااات یه عالمه تنگ شده مامانت که معرفت نداره بیاردت پیش من همش من باید بیااااااااااااام یه دنیااااااااااااا دوست دارم باید بیام بچلونمتتتت
نگین
15 اسفند 91 15:10
وای که چه عکسایی انداخته این پسر خوش تیپ و خوش اخلاق
ساحل
15 اسفند 91 23:38
ماشالله به ارش جون با عکسها و ژست ها و لبخند های قشنگش بوسسسسسسسسسسسس.
سی سی جون
19 اسفند 91 12:57
ماشاالله ، مردی شده برای خودش. چه آتلیه قشنگی بردیش. همه عکساش زیبا شدن. البته خودش هم خیلی خوش فیگور و خوش تیپه. به مامانش رفته دیگه
مامان آنیل
23 اسفند 91 18:28
سلام ماشالله چه گل پسری مامان آرش دستتون درد نکنه.وبلاگ آرش جون رو خوندم همشو خوندم خسته نباشید واقعا خوب بود. دعا کنید آنیل منم سالم به دنیا بیاد و زودی اندازه الان آرش بشه.به وبلاگ ماهم سربزن. www.anil92.niniweblog.com
مصی
21 فروردین 92 23:01
سلام عزیزم